Aineisto-ohjeet

AINEISTOT

  • Vektorimuotoiset aineistot 300dpi ilman leikkausvaroja pdf. tiedostona.
  • Konvertoi fontit viivoiksi mikäli mahdollista, tai liitä fonttikansio mukaan.
  • Tiedostot tulevat olla 1:1 koossa.
  • Rasterimuotoiset aineistot 150dpi 1:1 ilman leikkausvaroja.
  • CMYK värit, väriprofiili coated FOGRA39 tai voit jättää ilman profiilia niin lisäämme sen ennen painoa

AINEISTON TOIMITUS

Voit ladata pdf. aineistosi tilaukselle kassalla tai toimittaa aineistot sähköpostilla (alle 10Mb), tai wetransfer (yli 10Mb).

  • info[ät]suomenmainosmateriaalit.fi
  • wetransfer.com

TULOSTUSPOHJAT

Voit ladata tästä tuotteen tulostuspohjan. Tee aineistot näihin pohjiin.  Älä muuta tiedoston kokoa.

HUOM! keskitä vihreiden katkoviivojen sisälle kaikki tärkeä informaatio (esim. logot, nettiosoitteet ja tekstit) mitä haluat tuotteisiin näkyväksi. Taustavärit ja grafiikat uloimpaan mustaan viivaan asti.

TARVITSETKO APUA AINEISTON SUUNNITTELUUN?

Teemme sinulle valmiin painoaineiston, veloitamme siitä 60e/painoaineisto. Lähetä vain meille haluamasi elementit (logon, sloganin, kuvat, fontin yms.) tarpeeksi suurina kuvina hyvällä resoluutiolla. Teemme sinulle vedoksen hyväksyttäväksi 2 päivän sisällä. Hinta sisältää yhden muutos kerran. Muutoin veloitamme tuntihinnan mukaan 80€/h.

MITEN TEET NÄYTTÄVÄT GRAFIIKAT MESSUILLE JA TAPAHTUMIIN?

Käytä värejä: käytä rohkeita ja eläviä värejä, jotka erottuvat alueen yleisestä ilmeestä. Väreillä voit myös vahvistaa brändiäsi ja luoda tietynlaisen tunnelman

Selkeä viesti: Grafiikan tulee olla selkeä ja helposti luettavissa. Tärkeät viestit kannattaa esittää suurilla kirjaimilla ja selkeällä fontilla. Liian monimutkaiset grafiikat saattavat hämmentää ihmisiä ja hukuttaa tärkeät viesti

Käytä kuvia: Käytä laadukkaita ja kiinnostavia kuvia, jotka tukevat brändiäsi ja viestiäsi. Kuvat voivat myös auttaa herättämään ihmisten mielenkiinnon

Kontrasti: Käytä kontrastia korostamaan tärkeitä viestejä. Esimerkiksi tumma teksti vaalealla taustalla ja päinvastoin

Hyödynnä teknologiaa: Messuilla ja tapahtumissa voi hyödyntää esimerkiksi näyttöjä ja interaktiivisia ratkaisuja grafiikoiden esittämiseen. Tämä voi auttaa erottumaan muista ja herättää ihmisten mielenkiinnoon

Käytä logoa: Logon käyttö grafiikassa auttaa tunnistamaan brändisi ja erottumaan sen muista

Suunnittele kokonaisuus: Grafiikoiden tulee olla osa kokonaisuutta, joka tulee brändiäsi ja viestiäsi. Huomioi muu visuaalinen ilme, jotta grafiikat istuvat hyvin kokonaisuuteen

Tärkeintä on luoda grafiikat jotka erottuvat ja houkuttelevat ihmisiä pysähtymään pisteellesi.